11.25.2013

Random Things

Hello! como estão? espero que tudo bem :)
Bem, durante este fim de semana surgiram várias oportunidades que me fizeram querer registar esses momentos.As fotografias que mais me agradaram estão aqui em baixo :3

Hello! how are you? I hope well :)
Well, during this weekend various opportunities that made ​​me want to record these moments arose. The photographs that I liked most are down here: 3

Sexta-Feira: 
Desfrutar da praia no outono e da companhia

Friday:
Enjoy the beach in the fall and the company



 Estas duas fotos foram feitas no mesmo momento (a fotografia a direita foi feita por "ele")
These two photos were taken at the same time (the photo to the right was taken by "he")

"Ele" a ser criança
"He" being a child

Sábado:
Saturday:
Entro no quarto da minha irmã e deparo-me com esta obra de arte, não podia deixar de registar este momento (irmã babada)
I go into my sister's room and I find myself with this work of art, could not fail to record this moment (frilly sister)
"Material"
"Material" 
"Estragos"
"Damages"

Domingo:
Acordei inspirada para fazer arte em forma de panquecas

Sunday:
I woke up inspired to make art in the form of pancakes

 "Elvis Presley"

"as reliquias da Camyla"
"the relics of Camyla"

xoxo, Rizzi :3

Sem comentários :

Enviar um comentário