6.30.2013

Beach day

Hey!! eu já não tenho uma inspiração a muito tempo, mas o verão chegou e esses cheiros sempre ajudam! por falar em verão, tenho um post super summertime! Fui hoje a praia com pessoas fixes e, como é óbvio, só poderia ter um dia maravilhoso como resultado :) Também fiz algumas fotografias deste dia, espero que gostem ^^

Hey! I do not have an inspiration for a long time, but summer has arrived and these smells always help! Speaking of summer, I have a really summertime post! Today I went to the beach with cool people and, of course, could only have a wonderful day as a result :) I also did some pictures of this day, hope you like it ^ ^ 













Lindo dia, não é? xoxo Rizzi
Beautiful day, isn't it? xoxo Rizzi

p.s: dedico este post ao segurança que esteve a cuidar da minha segurança na praia, porque sem ele, hoje já não haveria post ;)

ps: I dedicat this post the person who was taking care of my safety on the beach, because without him, there would be no post today ;)

Sem comentários :

Enviar um comentário